PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=312016}
5,9 279 095
ocen
5,9 10 1 279095
5,9 19
ocen krytyków
Testosteron
powrót do forum filmu Testosteron

...

ocenił(a) film na 1

Dla mnie shit jak każda polska "komedia" po 2000, kiedyś to były hity typu "Chłopaki nie płaczą", "Poranek Kojota" czy "Killer". To coś nie dorasta im nawet do pępka. Coś na poziomie Ciacha Vegi: dużo przekleństw (haha jesteśmy tacy śmieszni bo użyjemy słowa na k) ta sama ulubiona przez ITI ekipa aktorska (do której nic nie mam), i fabuła pisana na kolanie

ocenił(a) film na 9
robercik1010

Szanuję pana opinię, ale jest pan świadomy tego że "poranek kojota" powstał w 2001 roku, a "chłopaki nie płaczą" w 200 roku?

ocenił(a) film na 1
Zielnik

No cóż, nie wszystkie komedie z tego okresu były udane... ;]
Pozdrawiam

robercik1010

ale za to Kick Ass i Strażnicy Galaktyki na 10/10. do Pana to pewnie brakuje jeszcze z 10 lat co ?? :-)

ocenił(a) film na 1
Andy_Meet

Akurat nie, mam 21 lat i studiuję, być dorosłym to nie znaczy oglądać filmy w których co chwila pada przekleństwo (tak by the way przeklinają ciągle ludzie ograniczeni umysłowo, którzy nie mają innego sposobu by wyrazić emocje).
Tak, lubię oglądać tego typu filmy, włącznie z animowanymi, gdyż oprócz humoru, taki film ma przesłanie, którego tu brak
Pozdrawiam :]

ocenił(a) film na 9
robercik1010

Brak przesłania, bo jesteś tak zniesmaczony (och, ach) przekleństwami, że ci to przesłanie... przesłaniają. A to nie one, a już na pewno nie one same w sobie były najzabawniejsze w tym filmie. No, ale jeśli tak w ogóle podchodzisz do kwestii przekleństw, to jest to podejście tak pozersko inteligentne - a w istocie kretyńskie - że zapewne i bez bluzgów tego przesłania byś nie zauważył.

ocenił(a) film na 1
tadzimierz_filmweb

Nie jestem zniesmaczony, kretyńskie jest bluzganie co chwilę, a to ten film robi. Po prostu mi się nie podoba i tyle, mam takie prawo.

ocenił(a) film na 9
robercik1010